Menu
  • En-Hr

Europlakat d.o.o. je svoju digitalnu eru započeo inovativnim kreativnim rješenjem naked eye 3D koje je ostvario u suradnji s jednim od vodećih domaćih teleoperatera A1 Hrvatska.

Europlakat d.o.o. je svoju digitalnu eru započeo inovativnim kreativnim rješenjem naked eye 3D koje je ostvario u suradnji s jednim od vodećih domaćih teleoperatera A1 Hrvatska. Za ovaj projekt Europlakat je ustupio jedinstveni kutni LED ekran u Hrvatskoj na najfrekventnijem raskrižju u Zagrebu, na uglu Držićeve i Vukovarske ulice, kojim dnevno prođe više od 200 000 ljudi.

Originalnost i zanimljivost ove inovacije u svijetu vanjskog oglašavanja je da pomoću naprednih projekcija prolaznicima uz animirane elemente  stvara optičku iluziju gledanja u trodimenzionalnu sliku koja izlazi iz okvira reklamnog ekrana poput objekata u realnom svijetu.

Ovim projektom Europlakat d.o.o., član JCDecaux grupe, je potvrdio svoje mjesto na listi svjetskih brendova u vanjskom oglašavanju.

Published in New faces, Vijesti