O citylightu

Citylight reklamna vitrina je sastavni dio urbane opreme te može biti samostojeća, u obliku reklamnog stupa ili integrirana u autobusnoj i tramvajskoj nadstrešnici. Najpogodnija je za reklamne kampanje ekskluzivnih proizvoda i brandova široke potrošnje. Postavlja se na frekventnim mjestima u trgovačkim centima, pješačkim zonama i centru grada tj. neposrednoj blizini prolaznika. Atraktivni dizajn citylight reklamne vitrine posebno dolazi do izražaja za vrijeme noćnih sati stvarajući atmosferu modernog živopisnog grada.
Citylight reklamna vitrina idealan je medij za kreativne i tehnički inovativne kampanje te interakciju s prolaznicima.

Citylight reklamne vitrine postavljene su u mnogim gradovima u Hrvatskoj.

  • Dimenzije Citylighta su 1,185 m × 1,75 m.

Zašto citylight?

  • najuočljiviji prolaznicima
  • mogućnost postave inovativnih rješenja i uporabe novih tehnologija (Wi-Fi, Bluetooth...)
  • nalazi se u blizini prodajnih mjesta  - POS, interesnih mjesta - POI  (kafića, škola, kina i sl.)
  • prisutnost u središtu grada, iznimno urbani medij