Menu
  • En-Hr

Prisutan 24/7

Vanjsko oglašavanje je jedan od najučinkovitijih oblika oglašavanja danas. To je komunikacijski kanal kojim reklamne poruke protječu neprekidno 24 sata dnevno. U današnjem ubrzanom načinu života ljudi su uglavnom u pokretu, na otvorenom, te reklamne poruke uobičajenim kanalima do potencijalne ciljne skupine dolaze veoma selektivno. Stoga je upravo vanjsko oglašavanje kao komunikacijski medij pravo rješenje da reklamna poruka dođe do što većeg broja korisnika kojima se obraća.

Izravan utjecaj

Prednost vanjskog oglašavanja je izravan utjecaj na potrošača odnosno konzumenta medija. Mediji kao što je vanjsko oglašavanje raspolažu s nekoliko vrsta proizvoda koji se upotrebljavaju ovisno o željenom cilju, učinku i poruci koja se nastoji prenijeti konzumentu medija. Tako razlikujemo billboard, citylight, backlight, bigboard, megaborad, wallscape i openwave rekalmne površine. Svaki od njih pogodan je za provođenje posebnih rješenja, bilo da su posrijedi ekstenzije (2D, 3D), navlake, vizualni učinci, svjetlosni učinci ili interaktivna rješenja.

Uočljiv

Kad smo u pokretu, vozeći se u javnom prijevozu ili osobnim automobilima ili kad pješačimo, rekalmne površine ulaze u vidno polje svakog prolaznika. Dobra kreativna rješenja, uz poštivanje pravila oblikovanja oglasa za vanjsko oglašavanje, sigurno će biti zapažena u svakodnevnom životu svakog konzumenta medija vanjskog oglašavanja.
 
Prednosti vanjskog oglašavanja su vidljivost, pokrivenost i učinkovitost:

  • vidljivost – vanjski oglas ne zahtijeva posebnu vrstu angažmana, za razliku od drugih medija, jednostavno je prisutan, spreman za percipiranje izvan kuće. Ne morate gledati televiziju ili slušati radio, njega ćete uvijek opaziti.
  • pokrivenost – raznovrsnost i iskoristivost javnih površina te mogućnost široke primjene transportnog oglašavanja rezultiraju iznimnom pokrivenošću i brojnošću vanjskih oglasa
  • učinkovitost – spomenuta vidljivost i brojnost oglasa uz veličinu oglasnog prostora dovode vanjski oglas u brži i lakši doticaj s ciljanim skupinama ljudi, što ga čini izrazito učinkovitim