Menu
  • En-Hr

O velikom formatu

Velikim formatom smatra se svaka reklamna površina veća od 25 m2.
Unutar navedene kategorije razlikujemo nekoliko formata: bigboard, megaboard, trivision, wallscape, backlight i openwave.

Bigboard

  • ​prednosti su mu veličina i smještanje uz brze ceste na ulazu i izlazu većih gradova
  • sve površine su osvijetljene
  • reklamna površina bigboarda kreće se između 50 m2 i 60 m2
 

Megaboard

  • prosječna reklamna površina je 105 m2
  • osvijetljeni su i smješteni uz autoceste
 

Trivision

  • na jednoj lokaciji može prikazivati više različitih reklamnih poruka
  • osvijetljeni su
 

Wallscape/Openwave

  • reklamna površina koja dominira prostorom
  • osvijetljeni su
  • veličini reklamne površine ovisi o raspoloživoj površini pročelja zgrade
 

Backlight

  • reklamne površine veće od 12 m2 s pozadinskim osvjetljenjem

Zašto veliki format?

  • idealan za oglašavanje korporativnih kampanja u duljem periodu
  • mogućnost inovativnih rješenja i raznih formata
  • idealan za isticanje premijske marke