Ciljana publika

Da bi bio učinkovit, svaki reklamni medij dizajneru postavlja visoke zahtjeve.  Određivanje ciljne skupine predstavlja prvi korak u dizajniranju vizuala plakata. Prema karakteristikama ciljne skupine određuju se i oblikuju ostali elementi plakat kako bi komunicirana poruka polučila rezultat.
Promatrači plakata su pješaci ili vozači/putnici u prolazećim automobilima, autobusima, tramvajima i na biciklima.

Poruka

Sadržaj i poruka promatračima moraju biti lako shvatljivi. To znači da:
  • tekst i sliku treba svesti na najvažnije
  • tekst i sliku treba oblikovati prema formuli KISS (Keep It Short and Simple)
  • kratki slogani i naslovi prikladniji su od dugačkih rečenica
  • najbolje je primijeniti jednu tekstualnu i slikovnu poruku
  • usredotočiti se na malo, dobro čitljivih fontova
  • slikovni elementi moraju privući pozornost
  • logotip, ime proizvoda ili branda trebaju biti odmah uočljivi
  • najvažnije poruke treba smjestiti u gornji dio plakata da bi se izbjegle vizualne smetnje
  • jasno navesti korist za kupca
  • promatrač se sjeća onoga što ga osobno zanima

Boje 

Boje imaju velik utjecaj na estetski doživljaj i na posljedičnu radnju (impuls za kupnju):
  • crvena boja djeluje uzbudljivo
  • narančasta vitalizirajuće
  • žuta stimulativno
  • zelena osvježavajuće
  • smeđa smirujuće
  • plava seriozno, oporo i svježe
  • ljubičasta mistično i uznemirujuće
  • zlatna dominantno i moćno
  • srebrna tehnički i neutralno
 

Plakatni predtest

Kako bi se oglašavajući učinak plakata mogao odrediti prije postavljanja i ocijeniti dizajn, preporučujemo tzv. predtestove, na kojima se pokazuju motivi plakata i ispituje njihov komunikacijski učinak.
  • Da li je plakat dovoljno uočljiv?
  • Koja je poruka?
  • Prepoznaje li se ponuđač?