O kompaniji:

Povijest

2014.
Preuzimanjem imovine (asset deal) tvrtke Megaboard d.o.o. Europlakat pribavlja nove reklamne površine, bigboardove.

2009–2014.
Europlakat zajedno s Metropolis Medijom i Full Timeom uspješno posluje i dalje vodeći u vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj.

2008.
Europlakat kupuje tvrtku Full Time d.o.o., tada vodeću tvrtku u oglašavanju na reklamnim stupovima bigboard.

2007.
Europlakat je uspješno integrirao Metropolis Mediju, podižući standarde poslovanja na razinu zahtjeva kvalitete i učinkovitosti vlasnika Europlakata, o čemu svjedoči i porast dobiti Metropolis Medije u toj godini.

Gewista u ime JCDecauxa kupuje od švicarske grupe APG udjele u Europlakatu International, postajući njegov stopostotni vlasnik. Europlakat se gospodarski i financijski integrira u francusku Grupu JCDecaux 1. srpnja 2007. u skladu s novim odnosima u vlasničkoj strukturi.

2006.
Europlakat kupuje Metropolis Mediju, drugu tvrtku po veličini na tržištu u vanjskom oglašavanju, zaokružujući raspon opreme i šireći ponudu na bigboardove i wallscapeove pogodne za pročelja i skele.

2005.
Europlakat-Proreklam mijenja ime u Europlakat.

2002.
Europlakat-Proreklam održava postojeću strukturu vlasništva – 51% vlasništva imaju Europlakat International / Gewista / JCDecaux i 49% Ankünder.

2001.
JCDecaux, na prvom mjestu u svijetu u oglašavanju u urbanoj opremi, kupuje 67% Gewiste, vodeću austrijsku tvrtku na tom području, čime grupa Europlakat, pa tako i Europlakat-Proreklam, uvodi visoke kvalitativne standarde kombinirajući austrijsko-švicarsko-francuska znanja i iskustva.

1995–2001.
Vođen principom implementacije suvremenih svjetskih dostignuća vanjskog oglašavanja, Europlakat-Proreklam potpisuje ugovore sa svim velikim gradovima u Hrvatskoj, investirajući u suvremene sustave urbane opreme autobusnih i tramvajskih nadstrešnica u gradovima s integriranim citylightovima, nudeći istodobno vanjsko oglašavanje i kvalitetnu javnu uslugu.

1995.
Švicarska grupa APG kupuje u Beču 50% Europlakata Internationala, stavljajući time na raspolaganje svojem društvu-kćeri u Hrvatskoj znanja i iskustva devedesetogodišnje austrijske tradicije i znanja i iskustva jednako toliko bogate švicarske tradicije vanjskog oglašavanja.

1994.
Europlakat International, u stopostotnom vlasništvu Gewiste iz Beča, dokapitalizirao je Proreklam koji dalje nastavlja poslovati pod imenom Europlakat-Proreklam d.o.o.

1991.
Osnovan je Proreklam d.o.o., osnivači su Ankünder iz Graza i Edi Laura kao fizička osoba.