O kompaniji:

Tko smo?

Europlakat je na prvom mjestu u Hrvatskoj u kategoriji vanjskog oglašavanja. Europlakat raspolaže s oko 5500 površina raspoređenih u državi, od toga su 58% oblici billboard, 40% citylight, a ostalih 2% čine razni formati wallscapeova, backlightova, bigboardova i trivisiona. Naše oglasne površine raspodijeljene su u svim hrvatskim županijama. Naprednim i kvalitetnim rješenjima, koja stalno prilagođavamo potrebama naših poslovnih partnera, svakodnevno iznova težimo potvrditi našu vodeću poziciju u vanjskom oglašavanju u Hrvatskoj.

Europlakat pozorno i predano obavlja svaku etapu poslovanja, od prvog dogovora sa strankom, konfekcioniranja i postavljanja plakata do brige o postojećim površinama, vođen pritom ekološkim, funkcionalnim i estetskim standardima. Rezultat su suvremeni i urbani izgled grada te zadovoljni građani. Atraktivnost i funkcionalnost oglasnih površina Europlakat jamči redovitim i temeljitim održavanjem.

Europlakat d.o.o. snagu crpe iz činjenice da je strateški, preko austrijskih vlasnika Ankünder GmbH iz Graza (49%) i Gewista iz Beča (51%), dio Grupe JCDecaux.

JCDecaux je vodeća svjetska tvrtka za vanjsko oglašavanje. Zahvaljujući inovativnom pristupu, uvođenju najnovijih tehničkih dostignuća i brizi za okoliš, JCDecaux neprekidno drži vodeću poziciju u kategoriji vanjskog oglašavanja. Grupa JCDecaux sinergijski djeluje na globalnoj razini i raspolaže s više od 1 100 000 oglasnih površina, prisutna je u 2 900 svjetskih gradova, u 55 država.

S obzirom na iznimnu međunarodnu povezanost, Europlakat strankama nudi sva rješenja na jednom mjestu za oglašavanje diljem Europe i svijeta. Iz Zagreba za naše stranke organiziramo međunarodne kampanje unutar mreže JCDecaux, čiji smo ponosan dio.

Formati vanjskog oglašavanja aktualniji su nego ikad, jer ih se ne može jednim klikom ugasiti, ne može ih se prelistati ili ne čuti. Osim toga aktualna su istraživanja pokazala da kupcima najmanje smetaju i dosađuju.

DRUŠTVENA ODGOVORNOST TVRTKE

Europlakat je društveno odgovorna tvrtka koja aktivno sudjeluje u promicanju i podizanju svijesti o važnosti kulture općenito i važnosti hrvatske baštine. Kao takva tvrtka Europlakat intenzivno sudjeluje u raznim angažmanima na području kulture, sporta i obrazovanja. Na području humanitarnih projekata tvrtka aktivno surađuje s Hrvatskim Crvenim križem i raznim humanitarnim neprofitnim organizacijama.

S obzirom na društvenu odgovornost, surađujući s gradovima kao partnerima, Europlakat se dijelom svojih citylightova koristi za promidžbu hrvatske kulture i baštine.

Kulturni citylight

Kulturni citylight prikazuje najave izložaba, kazališnih predstava i drugih pojedinačnih zbivanja iz kulturnog i javnog života.

Citylight s graditeljskim i povijesnim nasljeđem i informativni citylight

Jedinstveni citylightovi postavljeni u gradovima kao što su Split, Zadar, Pula i Šibenik vizualno i tekstom predstavljaju povijesno nasljeđe tih gradova i pružaju općenite informacije o njima.